Sunday, March 9, 2014

Testimoni Hebat Ibu Menyusukan Anak Menggunakan Produk Shaklee

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera. Semoga Allah sentiasa memberkati kita semua =)

Pada kali ini saya nak berkongsi beberapa testimoni ibu-ibu yang menyusukan anak yang menggunakan produk Shaklee. Alhamdulillah produk Shaklee amat membantu mereka semua. Membantu camne? Teruskan membaca entri ini ye. =)

Testimoni 1: Saya sendiri, Arinie Ghazali

Saya sendiri merupakan ibu yang menyusukan anak-anak saya. Anak sulung saya Hariz lahir pada hujung tahun 2010. Saya sempat menyusukan Hariz sampai dia berumur 5 bulan lebih sahaja. Susu kering dengan sendiri masa Hariz umur 5bln lebih. Masa tu ilmu penyusuan masih tiada & saya pun belum kenal Shaklee

Anak kedua saya, Hazim pula lahir pada awal tahun 2012. Alhamdulillah sampai sekarang saya masih menyusukan Hazim. Susu pun masih banyak.
Hariz & Hazim
Dari awal menyusukan Hazim sampai sekarang, saya mengambil suplemen Shaklee untuk penyusuan susu ibu. Alhamdulillah badan saya sentiasa rasa bertenaga, minda saya sentiasa tenang & susu pun banyak. Ini dia suplemen menyusu yang saya amalkan
Breastfeeding Set Shaklee- ESP, Vitalea, Vita C, B Complex, Alfalfa, Ostematrix

Testimoni Kedua : Puan Jacky Bass

Secara ringkas saya boleh simpulkan perkongsian Puan Jacky Bass selepas menggunakan Vitalea, B Complex, Vita C, Alfalfa dan ESP:

1) Susu makin pekat
2) Hasil perahan meningkat dari 2oz ke 8-10oz
3) Baby kenyang lebih lama.
4) Baju basah lencun sekiranya tidak bangun mengepam pada waktu malam.
5) Dulu kulit baby sensitif & ada biji merah, sekarang makin licin & lembut

Anda boleh baca testimoni penuh di bawah ini.

" Salam semua, saya nak kongsikan pengalaman saya menggunakan set  breastfeeding Vitalea, Bcomplex, Vita C, Alfalfa dan ESP selama 2 bulan. Mula-mula saya perasan susu saya menjadi semakin pekat. Kawan-kawan yang tengok hasil pam saya pun cakap susu saya dah macam susu formula. Kemudian hasil pam saya meningkat dari hari ke hari. Dulu nak dapat 2oz pun susah, sekarang sekali pam saya boleh dapat 8-10oz.

Saya cuma pam bila kat ofis, bila dengan baby saya akan direct feeding je. Setiap malam baby akan bangun menyusu 2 kali. Bezanya sekarang, lepas 5 minit minum, baby dah tertidur kekenyangan, maybe sebab susu saya dah pekat kot. Tapi cik b saya dah penuh dan saya dah malas nak bangun pam malam-malam, sudahnya habis basah lengan baju baby sebab susu dah melimpah keluar. Kesian baby.

Dulu kulit baby sangat sensitif, senang naik butir-butir merah yang sangat banyak dan gatal kat muka baby. Kesian sangat. Sekarang kulit baby dah licin dan lembut je.

Happy dengan perubahan positif ni. Kini saya dah tak bimbang lagi walaupun baby dah 4 bulan dan demand susu Elea semakin meningkat. Alhamdulillah & TQ to Shaklee"



Testimoni 3: Puan Zura Betty

Secara ringkas saya boleh simpulkan perkongsian Puan Zura Betty selepas menggunakan Alfalfa, Zinc, Shaklee Collagen Powder dan ESP.

1) Baju dan katil basah lencun dengan susu ibu pada waktu malam
2) Baby dah berumur 1 tahun 3 bulan tapi susu masih melimpah ruah

Anda boleh baca testimoni penuh di bawah ini. 

" Cerita kelakar di malam hari. Dengan mamai-mamai Encik Suami kejut. "eh, U ter'pee-pee' ke? Nape basah katil ni?" Saya dengan confuse pun macam terkejut. 'Ishh, mana ada'. Bila check, rupa-rupanya susu melimpah ruah. Terkejut jugak. Malam tu sebelum sebelum tidur, telan Alfalfa, Zinc. Sebelum tu ada amik Collagen dan ESP. Walla.... baby dah setahun 3 bulan pun susu masih melimpah ruah. Alhamdulillah"



 Memang terbukti produk SHAKLEE ni bagus untuk kesihatan ibu menyusu dan baby jugakkan. Anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan maklumat dan produk Shaklee


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.  
Free consultation, Best  Price & Great Business Opportunities With Shaklee

 

Hubungi saya: 


Arinie Ghazali
Shaklee Independent Distributor (ID : 892564) 
0137075966 (call, sms, whatsapp, wechat, telegram)
arinie.ghazali@gmail.com 

COD Musim Persekolahan : Johor Bahru---Taman Suria, Taman Sentosa, Taman Pelangi, Taman Sri Tebrau, Larkin, Kampung Melayu Majidee, Jusco Tebrau, Angsana Bandar Baru Uda.
 
COD Musim Cuti Sekolah : Kota Bharu,Tumpat, Kok Lanas, Ketereh, Mulong, Tunjong, Wakaf Bharu, Selising (Pasir Puteh)

0 comments:

Post a Comment