Saturday, September 16, 2017

SHAKLEE EUPHORIA LEADERSHIP TRAINING JOHOR BAHRU

Alhamdulillah pada hari ini 16 September 2017, saya berkesempatan untuk join satu training yang best anjuran upline saya iaitu Master Norita di Silka Hotel Johor Bahru.

Kalau nak tau, saya dah join sebagai Shaklee Independent Distributor sejak tahun 2013

Susur galur saya dalam Shaklee ialah

Master Haji Roslan Ghazali------->Master Norita (Euphoria)-----> Master Zuraifah (S2UFamilies) ------> Master Nadiah Suhaidi (Maestro)-----> (Future Master Coordinator, aminkan ye=) Arinie Ghazali (SME)

Alhamdulillah, group Shaklee yang saya join ni sangat lah supportive dari segi offline mahu pun online

Selalu ada coaching dan bimbingan secara offline dan online di secret group Facebook, whatsapp dan Telegram

Okey berbalik pada Euphoria Leadership Training yang saya join pada 16 September 2017 tu adalah dibawah anjuran Master Norita dan suami.

Yang bestnya tentang kebanyakan program yang dianjurkan oleh team kami dan oleh pihak Shaklee Malaysia sendiri, ialah ia MESRA KELUARGA. Maksudnya kita boleh bawak anak-anak. Macam program yang saya join hari sabtu ni, ramai yang bawak anak-anak, bayi yang tengah menyusu, memang meriah.

Pada program ni, Master Naquib iaitu suami Master Norita menerangkan dua topik yang penting iaitu Marketing Plan Shaklee dan 4 Jenis Warna Individu

Pasal Marketing Plan Shaklee, insyaallah tahun depan akan ada perubahan dan kami diterangkan serba sedikit oleh Master Naquib.

Manakala tajuk 4 Jenis Warna Individu pula fokus pada macam kita nak kembangkan lagi organisasi dengan mengenal pasti warna-warna berbeza setiap individu.

Overall, banyak ilmu yang saya dapat dan kata-kata Master Norita yang saya masih ingat ialah antara sebab kenapa seseorang masih stuck dalam bisnes ialah

1) Tidak jelas tentang BIG WHY sendiri
2) Hanya seronok melihat kejayaan orang lain (tapi tidak berusaha mencipta kejayaan sendiri)

Jom kita layan gambar-gambar sepanjang program tersebut


MASTER NORITA

MASTER NAQUIB

EUPHORIA TRAINING JOHOR BAHRU 16 SEPTEMBER 2017

(FUTURE MASTER ) ARINIE GHAZALI

SHAKLEE EUPHORIA GROUP





BERMINAT NAK JOIN KUMPULAN SHAKLEE KAMI, BOLEH CONTACT SAYA YE


Free consultation, Best Price & Great Business Opportunities With Shaklee

 
Hubungi saya: 
  

Arinie Ghazali
Shaklee Independent Distributor (ID : 892564) 

 0137075966
email : arinie.ghazali@gmail.com 

COD: Bandar Baru Uda, Johor Bahru


0 comments:

Post a Comment