Thursday, September 14, 2017

TESTIMONI KULIT CANTIK DENGAN ESP

Pada entri yang lepas, saya ada ceritakan pada hot product Shaklee. Apa lagi kalau bukan Energizing Soy Protein (ESP).

Kalau anda nak tau, ESP yang merupakan minuman Protein ni ada banyak sangat manfaat pada badan kita.

Dan pada entri yang lepas, saya hanya fokus pada 7 Kebaikan ESP Untuk Kulit Cantik.

Ehhh...betul ke ESP sangat bagus untuk menjadikan kulit kita cantik berseri-seri?

Mesti lah sangat betul. ESP sangat bagus untuk jadikan kulit cantik, sihat, gebu dan berseri-seri tau.

Jadi pada entri kali ni saya nak hidangkan anda semua dengan 3 testimoni yang membuktikan ESP sangat bagus untuk menjadikan kulit cantik.


Testimoni 1 Kulit Cantik Dengan ESP


TESTIMONI 1: KULIT CANTIK DENGAN ESP


Testimoni kulit cantik dengan ESP yang pertama adalah semestinya testimoni saya sendiri. 

Dulu-dulu kulit saya sangat kusam okey. Jerawat ada tumbuh walaupun tak terlalu banyak. Tapi yang paling jellas kelihatan ialah kulit saya yang gelap, kusam dan tak bermaya. Lepas tu saya ada consume ESP. Niat utama adalah sebab saya tengah menyusukan anak & selalu rasa penat.

Amazingly, susu badan sentiasa banyak, penat makin berkurang dan yang paling best ialah, kulit saya makin berseri-seri, kusam makin kurang. Pendek kata, kulit saya berubah dari kulit kusam menjadi kulit cantik.

TESTIMONI 2 KULIT CANTIK DENGAN ESP

TESTIMONI 2: KULIT CANTIK DENGAN ESP

"Alhamdulillah. Testimoni diri sendiri lagi. Kulit muka berminyak, berjeawat dan berparut. ESP Shaklee dan Vita E Complex terbaikkk"

TESTIMONI 3: KULIT CANTIK DENGAN ESP

TESTIMONI 3: KULIT CANTIK DENGAN ESP


"Consume ESP dan Vita E, kulit jadi gebu dan cerah. Dah tak perlu pakai bedak"-Puan Nee-

Kalau anda semua nak tau lebih lanjut tentang Energizing Soy Protein (ESP), boleh klik link sini ye All About ESP dan juga di website Shaklee Malaysia ni

Free consultation, Best Price & Great Business Opportunities With Shaklee

 
Hubungi saya: 
  

Arinie Ghazali
Shaklee Independent Distributor (ID : 892564) 

 0137075966
email : arinie.ghazali@gmail.com 

COD: Bandar Baru Uda, Johor Bahru

0 comments:

Post a Comment